dag 1 "gevoelens" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu dag 1 "gevoelens" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu

dag 1 "gevoelens"

Blijf op de hoogte en volg Danny

14 April 2014 | Nederland, Amsterdam

vandaag met me groep de anderen gezien. mens wat zijn ze allemaal druk. en ze zijn allemaal wel erg overtuigd van zichzelf zeg..
vooral die feyenoorders.. wat kunnen die gillen zeg.
en heb dan die DanielA gesproken vandaag.. zij was uit een kliniek zei ze.. k vraag me af wat dat voor zooitje is..
en dan die 3 vrouwen vandaag! eentje had zo'n doekje om d'r hoofd.. wat zouden zij zijn..???
beetje vaag allemaal!
en dan weer lekker neergzet door me maten.
we m9oesten van die vragen beantwoorden voor geld. k had gewoon 500 eurotjes verdiend, maar later moest die DanielA antwoord geven en tsja over waar ik bang voor zou zijn ofzo.. ja wist ik veel! ben nergens bang voor..
maar toen zei zij politie, je weet wel die blauwe rakkers..
En meteen me matties zeggen van: ben je daar bang voor? ze zorgen voor een slaapplek voor je enzo.. nou ik voelde me lekker beet genomen zeg! en dat terwijl ik 500 eurotjes voor ze had verdiend!

ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
heb nu nog niet echt een idee of het leuk wordt of niet..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Danny

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 2273

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen

Landen bezocht: