Verleg je grenzen, dag 3 - Reisverslag uit Kongolo, Congo, Democratische Republiek v van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu Verleg je grenzen, dag 3 - Reisverslag uit Kongolo, Congo, Democratische Republiek v van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu

Verleg je grenzen, dag 3

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

19 Mei 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kongolo

hallo luitjes!!

vandaag dag 3 gehad was wel een pittig dagje zeg!
moesten emotioneel worden door te zeggen: als je me echt zou kennen dan..
ik zei als je me echt zou kennen dan weet j dat ik 's nachts soms bang ben.
verder heb ik veel pittige dingen gehoord zeg!
vader die moeder mishandeld, broer die dood is door jood, lesbo die moet trouwen maar niet wil.. wow!! echt hevy!
voordat we dit gingen doen hadden we nog wat vrolijkers!
we mioesten met ons groupie een warming up maken! en we kregen iedereen actief!! haha! :)
goed he!!
lekker bewegen he!
wel jammer dat de reis alweer over is nu. ik had het eigenlijk wel naar me zin hier!
lekker gratis eten en dribnken! me matties om me heen enzo!
ging eigenlijk best goed! en die malloten van die andere drie groepen vielen eigenlijk best wel mee achteraf gezien..

en uiteindelijk kregen we 50.00eurotjes mee pp!!!!!!!!
hier kan ik gewoon een huis van huren ofzo!
echt super chill chool wowie!! @ super blij!!

DOEIIIIII!! :)

Thanks Jet voor de pret!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kongolo

Danny

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 2276

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen

Landen bezocht: