verleg je grenzen gevoelens reflectie etc! - Reisverslag uit Kongolo, Congo, Democratische Republiek v van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu verleg je grenzen gevoelens reflectie etc! - Reisverslag uit Kongolo, Congo, Democratische Republiek v van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu

verleg je grenzen gevoelens reflectie etc!

Blijf op de hoogte en volg Danny

19 Mei 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kongolo

wat ik vandaag heb ontdekt over mijn personage:
ik kwam erachter dat het leven op straat heel eenzaam is. en ook beangstigend voor een vrouw. en dat ik eigenlijk idealen had om huisje boompje beestje te hebben maar zit op de straat. en ben bang om weer een vriend voor me ogen doodgeschoten zien te worden.
dus ik vond het eigenlijk heel zielig voor me personages en indirect dus voor de mensen die echt zo leven.

wat heb je de afgelopen lessen gleerd over "de ander" (en of jezelf)
ik heb geleerd over de ander zoals ik eigenlijk hierboven al heb beschreven. dat het leven op straat erg alleen is. en dat ik door schulden en een slechte vriend op straat ben gekomen en dat ik dat helemaal niet wilde. het overkwam me gewoon. wat ik geleerd heb is dat je soms niks kunt doen aan de dingen die je overkomen, maar dat dat niet betekend dat het leuk is. het kan gewoon heel pittig zijn!
over mezelf heb ik geleerd, dat een rol spelen me beter afgaat dan ik had verwacht. dat vond ik leuk en motiverend om te merken! ik kan me makkelijker laten gaan dan ik had gedacht/normaal kan.

wat kan ik hiermee als hulpverlener in wording:
ik heb door deze lessen gemerkt dat ik als mezelf soms beelden kan hebben over iemand anders of van iets. maar dat wanneer ik die persoon zelf moet spelen ik erachter kom dat het niet altijd is zoals ik zelf zou denken. kort om ik heb me nog meer leren verplaatsen in de ander.

tips:
ik zou het schrijven van een blog er iets meer bij betrekken, waarom dat nut heeft!
verder vond ik het een origineel idee! erg leuk! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kongolo

Danny

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 795
Totaal aantal bezoekers 2268

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen

Landen bezocht: