hallo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu hallo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu

hallo

Door: DannyBombarie

Blijf op de hoogte en volg Danny

28 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Jo man Lezers!! :)

Alles kits??

Nou ik ga dus lekker gratis op vakantie met mijn matties!
Oja er schijnen ook anderen mee te gaan.. Dus ben benieuwd!
Ik weet zekers dat het het chill zal zijn en ik nieuwe matties zal ontmoeten.
Verder lekker gratis eten, drinken enzovoorts!
En natuurlijk de Nederlandse Antillen man!
Wow man wat heb ik daar al een boel verhalen over gehoord..!
Ik ben benieuwd!!

Tags: P1C, A1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Danny

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 2284

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen

Landen bezocht: