dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Bombarie - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Danny Bombarie

Blijf op de hoogte en volg Danny

14 April 2014 | Nederland, Amsterdam

hallo everybody!

met mij alles okey.
vandaag op pad gegaan met de groep. was wel een belevensis zeg!
wat een mensen.. Gelukkig zijn we met de groep samen.
we moesten van die vage brillen op.. k zahg helemaal niks. echt vaag man. daarna moesten we het vliegtuig in en zat ik naast een meid uit Almere.. DanielA heette ze. vooral die A vond ze errrug belangrijk..
maarja heb d'r wat vrgaen gesteld en vervolgens 500 eurotjes gewonnen! lekker bezig!!
toen mochten we weer als groep samen komen. we gingen een yel maken of hoe ze dat dan ook noemen..
k vond dat we un erg goeie hadden maar die Jet vond dat die feyenoorders beter waren.. dus daar gingen 1500 eurotjes..
k ben benieuwd hoe het verder gaat.
tot nu toe gaat het wel goed. k heb al wat mensen die wel okey zijn gezien. dus alles okey hier!